niedziela, 2 sierpnia 2009

Nurkowanie nr. 96, jez. Białe k/Gostynina, 20m/45' AIR

Dzisiejszy wyjazd nurkowy zainicjowała Irmina chcąca się pokąpać w słońcu leżąc na złotych piaskach tudzież innej zielonej trawie brzegów jeziora Białego, zatem zgarnąłem sprzęt i pojechaliśmy. A ponieważ prawie cała moja ekipa wyjechała w ten weekend nad Hańczę, partnura na dzisiejsze nurkowanie znalazłem na internetowym forum nurkowym.
Hmm, nie było to najlepsze nurkowanie, miałem okazję poćwiczyć łapanie wylatującego partnura, wpinanie partnurowi weżyków do inflatora i skafandra pod wodą, ciutkę sobie poręczowałem by na koniec brawurowo strzelić bojkę i wykonać równie brawurowo wynurzenie w opcji 1m - 1' :)
Po wynurzeniu do wody wskoczyła Irmina i zabraliśmy się za regulację maski dla Niej, krótkie omówienie oddychania z automatu i wykonaliśmy pierwszego nura Irminy wczepionej we mnie rękami, oddychającej z mojego głównego automatu na głębokość 2 metrów z czasem lekko powyżej jednej minuty. Celem nurkowania było podglądnięcie bogatego życia jeziorno-podplatformowego i zachęcenie Jej do nurkowania.
Wyszła zadowolona znaczy chyba się podobało. Dzięki za wspólnego nura :))))

0 komentarze: