sobota, 25 kwietnia 2009

Nurkowanie nr. 84 i 85. Jez. Białe k/Gostynina

Wreszcie w wodzie !!!
Po dość długiej przerwie wyszedłem na prostą i mogłem zanurkować. Co prawda poczułem dzisiejsze nurki i jestem nieźle osłabiony ale będzie lepiej, kwestia poćwiczenia i odbudowania kondycji.
Na dzisiejsze nury nad Białym zebrała się dość pokaźna grupa. A że znałem jedynie wirtualnie z forum to pojechałem zapoznać na żywo. Kiedy zajechałem po godz. 10 na miejscu byli już wszyscy: jacekplacek, hubert68, ElBacio, Rafał i Piotr Kangur a później dojechał jeszcze maciek_nurr.

Nurkowanie nr. 84, max depth 21 m, time 52 min, AIR
Ponieważ było nas w sumie 7 osób nurkujących a widoczność nie powalała bezsensem byłoby iść taką gromadą, bo pogubienie się gwarantowane. Zatem na pierwszego nura poszedłem ja z Piotrkiem. Plan po poręczówkach na platformę na 20 m a w drodze powrotnej zabawy w stylu v-drill, komunikacja światłem, bojka i symulowane przystanki deco. O dziwo dla mnie po takiej przerwie wszystko poszło grejt.


Nurkowanie nr. 85, max depth 15 m, time 37 min, AIR
Po przerwie na grilla zanurzyliśmy się po raz drugi, tym razem dołączył do nas Maciek. I klasyka po raz drugi - po poręczówkach do platformy na 12 m potem łódka na 15 a w drodze powrotnej v-drille z Maćkiem.


Jestem super zadowolony z wyjazdu, niby ten sam, znany akwen ale jak miło powrócić do nurkowania :)
Podziękowania dla Piotra Kangura za podesłanie logów.

0 komentarze: